Tunnit

Huom. Koronatilanteen vuoksi tarjoan etäjoogatunteja: Etäjoogatunti on nähtävissä minulta saatavan linkin takana. Ilmoittaudu tiina.ollila@hotmail.fi. Lähetän laskun Ukko.fi-palvelun kautta siihen sähköpostiin, jolla ilmoittaudut.
Ryhmätunnit

Ohjaan maanantaisin Mäntsälän Sääksjärvellä, torstaisin senioreita Porvoossa ja jatko- ja alkeisryhmiä Mäntsälän keskustassa ja sunnuntaisin Askolan Monninkylässä sekä Porvoon Kerkkoossa.

MÄNTSÄLÄN KANSALAISOPISTO
maanantaisin 17.30–19

MÄNTSÄLÄN VOIMISTELIJAT torstaisin 17.30–19 (jatko) & 19–20.30 (alkeet)
http://www.mantsalanvoimistelijat.fi/seura/hinnat/

MONNINKYLÄN HELKAMÄESSÄ sunnuntaisin 18–19.30
Pop up eli ilmesty rohkeasti paikalle

KERKKOON NUORISOSEURA sunnuntaisin 19.30–21.00 (alkeet) https://www.kerkkoonnuorisoseura.com/uutiset.html?102903

Joogaa porukalla tai työpaikalla?

Minulla on viidelletoista ihmiselle koko setti tarvittavia joogavälineitä: kahdet korkkitiilet, istuinalustat, vyöt, hartiaseisontatuet, tuolit sekä bolsterit. Mikäli haluat järjestää kaveriporukalla tai työpaikalla joogaa, ota yhteyttä.

Yksityistunti?

Mikäli haluat keskittyä harjoituksessa esimerkiksi joidenkin haasteiden kanssa työskentelyyn, tai kaipaat apua esimerkiksi oman kotiharjoituksen rakentamiseen, yksityistunnin tai muutaman ottaminen on hyvä vaihtoehto. Ota yhteyttä!

2017 vuoden loppuun mennessä minulle on kertynyt ohjauskokemusta on noin 870 tunnin verran. Olen tavallisten viikkotuntien lisäksi pitänyt muutaman intensiivipäivän, yksityistunnin ja raskausajan joogaa. Koulutukseen kuuluvat apuopettajan tunnit eli assistoinnin, olen tehnyt pääasiassa senioritunneilla.

Ohjaukseni periaatteet

Tunneillani keskitytään kehon linjaamiseen, luonnolliseen hengitykseen ja mielen keskittämiseen. Polvien ja selän hyvinvointi on keskeistä. Joogaharjoituksen on tarkoitus olla myös ennaltaehkäisevää ja tervehdyttävää itsehoitoa.

Joogaa ei voi suorittaa. Mottona voisi toimia: hitaammin ja tehokkaammin. Aluksi teemme asanoita joitakin hengityksiä muutamien toistojen mukaan; tarkoituksena on voimistaa ja avata kehoa niin, että asanassa voidaan viipyä pidempään, sillä pitkäkestoinen työskentely edistää asanoista saatavia hyötyjä.

Jokainen tunti alkaa hiljentymisellä ja tarkkailulla. Tunnin aikana tehdään asanoita seisten ja istuen luonnollisen hengityksen mukaan. Jokainen tunti päättyy loppurentoutukseen. Iyengarjoogatunnille tyypillistä on harjoituksen jakautuminen eri viikkoina eri teemoihin.